.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با دهه فجر؛
61 طرح در توزيع برق مازندران به بهره برداري مي رسد
بهره برداري از 61 طرح شبكه هاي توزيع برق مازندران با هزينه اي بالغ بر 22 ميليارد و 600 ميليون ريال در دهه فجر آغاز مي شود .

به گزارش شمال نیوز، مديرعامل شركت توزيع برق مازندران با اعلام اين خبر گفت :  افزايش پايداري در شبكه هاي توزيع  ، ظرفيت سازي براي پذيرش مشتركان جديد ، اصلاح و بهينه و تقويت شبكه ، رفع حريم از اهداف اين طرح ها مي باشد .

مهندس منوچهر جعفري افزود : براي عمليات اجرايي اين پروژه ها  22 هزار و 691 متر شبكه فشار متوسط و 7512 متر شبكه فشار ضعيف و 4765 دستگاه پست و تابلوي توزيع احداث شده است  و 47 روستا و 14 هزار و 85 خانوار از نعمت اين پروژه ها بهره مند مي شوند .

وي ادامه داد : از اين تعداد پروژه ، 16 پروژه در ساري ، 7 پروژه در بابل ، 16 پروژه در قائمشهر ، 5 پروژه در فريدونكنار ، 6 پروژه در مياندرود ، 4 پروژه در جويبار ، 3 پروژه در نكا و در سوادكوه و گلوگاه هر كدام 2 پروژه به بهره برداري مي رسد .

مديرعامل شركت توزيع برق مازندران همچنين از آغاز طرح آموزش مديريت مصرف برق در مدارس استان مازندران خبر داد و خاطرنشان كرد : با همكاري حدود 1600 دبير در سه گروه درسي كار و فناوري ، علوم تجربي و مطالعات اجتماعي 65 هزار دانش آموز مازندراني راهكارهاي مديريت مصرف برق را فرا خواهند گرفت .

جعفري همكاري خوب صنايع مازندران را در طرح تعطيلات و تعميرات ايام پيك تابستان را ستود و يادآور شد : با همدلي و همكاري و تعامل في مابين شركت توزيع برق مازندران و صنايع استان بيش از 40 مگاوات در بخش صنايع صرفه جويي شد .

وي از برگزاري دومين كنفرانس ملي GIS در تاريخ هاي 10 و 11 اسفند ماه امسال خبر داد و مهلت ارسال مقالات را تا 20 بهمن ماه اعلام كرد .

مديرعامل شركت توزيع برق مازندران ضمن تشكر و قدرداني از مشتركان خوش حساب ، يادآور شد بيش از 90 درصد مشتركان مازني صورتحسابهاي برق مصرفي خويش را بموقع پرداخت مي نمايند و 10 درصد نيز با پيگيري عوامل وصول مطالبات دريافت مي گردد .

وي ادامه داد : هم اكنون حدود 60 درصد از مشتركان در استان صورتحسابهاي برق مصرفي خويش را به صورت غير حضوري پرداخت مي نمايند و با توجه به صرفه جويي در وقت و هزينه و عدم ازدحام در بانكها و حسابگيري آسان و سريع از مشتركان خواست هزينه هاي برق مصرفي خود را به صورت غير حضوري پرداخت نمايند .

جعفري خاطرنشان كرد : دست كاري لوازم اندازه گيري و كنتور برق علاوه بر خسارت مالي يك تهديد جدي براي سلامت خانواده ها مي باشد و در صورت وقوع دستكاري در لوازم اندازه گيري برق علاوه بر اخذ خسارت وارده ، متخلف جهت پيگرد قانوني به محاكم قضايي معرفي خواهد شد .

مديرعامل شركت توزيع برق مازندران از مشتركان خواست قبل از معامله ملك  حتما" در خصوص صحت لوازم اندازه گيري از اداره برق شهرستان استعلام نمايند تا ضمن بازديد از لوازم اندازه گيري و دريافت آخرين صورتحساب برق مصرفي از صحت كاركرد كنتور اطمينان حاصل گردد و از خسارت احتمالي جلوگيري گردد .

وي تصريح كرد : تعداد يك ميليون و 127 هزار و 765 مشترك در حوزه توزيع برق مازندران فعاليت مي كنند كه از اين تعداد 687 هزار و 244 مشترك شهري و  428 هزار و 907 مشترك روستايي مي باشند كه تعداد 898 هزار و 195 مشترك در مصارف خانگي ، 57 هزار و 878 مشترك در مصارف عمومي ، 35 هزار و 37 مشترك در مصارف كشاورزي ، 8 هزار و 274 مشترك در مصارف صنعتي و 128  هزار و 381 مشترك در ساير مصارف فعاليت مي كنند .  /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 بهمن 1392
مدیر گاز پس کجاست خبری از او نیست؟
نکند دارد وسایل شخصی را جمع میکند؟
نا شناس 7 بهمن 1392
اقای مدیر عامل لطفا اسم چند تا از این 61 پروژه مهم بگو ببینم اصلا میتون اسم پروژه یدک بکشه
.... 8 بهمن 1392
مهندس طهماسبی مدیرعامل جدید
نا شناس 8 بهمن 1392
لطفا به این مدیر عامل محترم بگیید ما توی خیابان خیام ساری که مرکز شهر ساری هم هست لطف کنند یه چراغ روشنایی سر کوچه ما نصب کنند تا ما تو تاریکی نباشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.